Maukie - the virtual cat 2

luni, 21 martie 2011

Dupa atata amar de timp, iata : I`M BACK!

Salut! Dupa mai mult de jumatate de an, mi-am luat serios rolul de a avea grija de copilul meu, uitat si lasat de izbeliste, neprotejat in aceste vremuri de rastriste:: Ulciorul Pandorei. Si desi multi poate vor condamna, eu cred ca nu conteaza de cand si cat nu am mai scris, ci cat voi scrie.
Ce am mai patit in ultimul timp:
M-am reintors in satul natal sa predau. Si cu cat imi doresc sa plec departe, intr-un oras mare, cum imi place sa spun, cu atat ma trag radacinile satului natal. Nu, ca as uri satul, dar nu am perspective!
La inceput, a fost greu: alti copii/elevi, alti colegi, alte obiceiuri...
Si-mi lipsea extram de mult ,,plimbarea"- de o pot numi asa- chit ca era obositoare.
Apoi faptul ca stii aproape pe toti si ei te stiu pe tine, nu mai aduce elementul surpriza, noutatea!
La toate astea s-a adaugat: LIPSA..... Lipsa banilor, ce credeati?!? ;) :d.
Apoi mi-a murit pisica- Bela- de 8 martie. Anul trecut mi-au murit alte doua. Nu prea am noroc la ele.
Uitati aici o poza ei:

Si cam asta ar fi tot, despre ce a fost.
Sunt si lucruri minunate: revelionul petrecut la Brasov, mersul la mall la Bacau, sau la bowling si biliard la Focsani, s.a.m.d.

Cat priveste prezentul, am planuri mari ;).
Am vreo doua programe/ proiecte extracurriculare pentru elevi, in care sunt implicata:
Violenta nu te face mai puternic, pentru clasele a VII-a si a VI- a
Pasind spre Adolescenta..., pentru clasele a VII-a si a VIII-a, inceput astazi si care promite foarte mult. Copii au fost foarte incantati, s-au distrat, au lasat feedback-ul in jurnalul proiectului. Mai am de lucrat la el deoarece intalnirile sunt saptamanale si intentionez sa invit reprezentanti dn afara scolii, cum ar fi un psiholog si nu numai. Sa vedem ce va fi! E o provocare si pentru mine! Uitati aici imaginea pe care am ales-o si pe care am afisat-o pe prima pagina a proiectului:

Pe langa acestea vor mai fi si altele, personale, pe care nu le voi descrie acum, ci in una din revenirile mele ulterioare.

La final va las in compania unui videoclip, pe care-l ador:

2 comentarii:

Cristian spunea...

Las ca o sa gasesti tu o pisicuta frumoasa! Interesante proiectele. Primul e exact pe ce se cere si al doile pe ce e nevoie. Poate le mai detaliezi pe aici. Incerc sa fac si eu un proiect cu ecologia, vedem ce-o iesi. Tine-mi pumnii la transfer! Astept mai multe posturi, ma bucur ca ai revenit!:)

Cutia Pandorei spunea...

Stiu ca voi gasi alt pisoias dragalas.
Multumesc de aprecierea vizavi de proiectele mele si sper sa aiba,, succesuri". Si cand vor da roade, le voi detalia.
Bafta la transfer!